20.36

Min bror var förbi idag :) Men de va bara en liten stund , funderar på att åka till borlänge på Fredag och träffa Tim och andra sen köpa lite grejer tror ja :) På fredag , lördag och söndag kommer ja inte blogg mkt kanske ett eller inlägg på fredag å söndag blir nog inget om ja inte bloggar från mobilen , ska på nå grejs där de inte finns internet Drygt men ja överlever , men överlever min besökare ? vem vet ? märker om dom är kvar sen efter helgen , kommer inte kunna blogga så mkt efter söndagen heller åker tillbaka till mitt behandlingshem i Östersund och har internet i 20 min på vardagarna och 1 timme på helgerna. Men får se om ja kan ha tillgång till nån dator på skolan !
Hoppas Miriam kommer tillbaka snart , saknar henne enormt mkt saknar Angie också! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0