tråkigt :P


ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? - 29
Yngsta hångel? - 17
Vad tycker du om kärlek? -bra ibland men just nu suger den :/
När kramade du någon sist? - idag
Saknar du någon speciell person? - JA!
Har du svårt för att bli kär? - nja kär men gilla är en annan sak
När pussa du någon sist? - 1 månad typ
När kysste/hånglade du med någon sist? - 1 månad
Ångrar du det? - nej
Är du singel? - japp
När fick du senast en komplimang? - idag
Har du hånglat med någon av samma kön? - ah

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: ah
Hånglat med nån riktigt ful: ja -.-
Hånglat med fler än 50 pers: - tror ja la inte
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja
Gjort något riktigt dumt? - ja
Gjort något du verkligen ångrar? - mm
Varit nykter på nyårsafton? - aa
Åkt ambulans? - ah
Gjort nåt olagligt? - säkert
Blivit polisanmäld? - nej
Fått din mamma att gråta? - mm 
Slagit ner någon? - Japp
Skämts över dina föräldrar? - HAHA ah
Skämts över dig själv? - japp
Sagt jag älskar dig och menat det? - ja
Bråkat med din pojk/flickvän? - aa
Tar du droger? - neh
Dricker du? - när ja känner för de ja .
Hur mycket pengar lägger du på alkohol varje månad? 0 typ.
Vilka kläder sover du i? Trosor
Vad hatar du verkligen? Fjortisar
Varit kär? - aa
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? aa
Är du ensam nu? - jaa
Vill du gifta dig? - kanske
Vill du ha barn? - japp

SEXUALITET
[ ] Jag har varit förtjust i en person av samma kön.
[ ] Jag har varit förtjust i en lärare. 
[x] Jag har blivit kysst i regnet.
[x] Jag har kramat en för mig helt okänd person
[x
] Jag har kysst en för mig helt okänd person.

KÄNSLOLIV
[x] Du har gråtit för att du är kär i nån du inte kunnat få
[x] Du är kär nu
[x] Du har sårat nån så de börjat gråta
[x] Nån har sårat dig så du börjat gråta
[x]
Du har haft ett förhållande som varade över ett år

ÄRLIGHET
[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[x] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[x] Jag har struntat i ett prov.


DÅLIGA TIDER
[x] Jag har druckit alkohol.
[ ] Jag tar mediciner mot depression.
[ ] Jag har anorexi och/eller bulimi.


UTSEENDE
[ ] Jag är längre än 170cm.
[x] Jag tycker att jag är ful
[ ] Jag blir lätt brun. 
[x] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[ ] Jag är osäker över mitt utseende.
[ ] Jag har haft/har tandställning.
[ ] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[x] Jag har mer än två piercingar.
[x] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.


FAMILJ
[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[ ] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[x] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.  
[x] Jag vill ha barn nån dag.


SKAMLIGHETER
[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat. 
[x] Jag har gråtit av skratt.
[ ] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
[ ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.


Anorexia
[ ] Du känner dig svag.
[ ] Du hatar din kropp.
[x] Du har dåligt självförtoende
[ ] Du använder laxeringsmedel
[ ] Du tycker att du behöver vara smalare
[x] Du fryser väldigt lätt

ADHD

[x] Du är ofta/mestadels hyperaktiv
[x] Du har koncentrations svårigheter
[ ] Du kan inte sammarbeta med andra männsikor.
[x] Du pratar hela tiden.

[ ] du tar receptbelagda mediciner
[x] får lätt damp
[x] kan inte kontrollera sin ilska


Bipolar Disorder
[x] Du kan vara vild ibland
[x] Du är lättirriterad
[ ] Du sover nästan inte
[ ] Du har missbrukat alkohol, droger eller sex

[ ] Du har tänkt på/försökt ta livet av dig
[x] Du har humörsvängningar



Bulimia Nervosa



[ ] Du har spytt upp allting som du har ätit
[ ] Du har ingen kontroll över hur mycket du äter
[ ] Du äter snabbt
[ ] Du har tränat så mycket tills du spytt
[/] Du säger alltid att du är tjock när andra säger att du inte är det


Conduct Disorder
[ ] Du är en mobbare
[ ] Du hotar andra människor
[ ] Du hamnar ofta i slagsmål

[ ] Du har våldtagit/antastat någon
[ ] Du har förstört någons tillbehörigheter/trädgård utan anledning

Depression
[ ] Du är alltid/ofta ledsen
[ ] Du gråter ofta 
[x] Du kan vara väldigt osocial
[x] Du har dåligt självförtroende
[ ] Allting dåligt som händer är alltid ditt fel.


OCD
[tvångstankar]

[ ] Du måste göra särskilda saker tills det känns rätt
[ ] Du måste ha saker i en särskilld ordning, och det måste vara ett exakt lika långt avstånd mellan saker
[ ] Du är rädd för att få aids eller andra sjukdomar/bakterier
[ ] Du måste kontrollera saker flera gånger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0